Anmälan

Undrar du över något innan du beställer så är du varmt välkommen att kontakta oss

Alla beställningar behöver betalas i förskott

Du kan anmäla dig till:

• Handledare/ Introduktionsutbildning 650 kr/person.
    Är ni fler än en person som vill anmäla sig så fyller ni i de andras för- & efternamn samt personnummer i fältet ”Övriga upplysningar
  • Riskettan (b) Bil.
  • Inskrivning för B körkort.

OBS! Skriv kurs & datum ni vill boka under ”Övriga upplysningar”!

Risktvåan bil (halkan) bokas in tillsammans med läraren.

Vi kör alltid dubbla lektioner á 70 minuter.

När du skickar anmälan länkas du till betalningen, därför är det viktigt att du höjer din Swish gräns som passar till beloppet som ska betalas innan du skickar din anmälan.

Vi tar swish

Det går bra att avboka sin lektion så vida det sker dagen innan, före kl 13:00. Det går bra att avboka genom mejl, telefon eller via trafikskolaonline.se förutsatt att du har tillgång till den. Om du har en bokad lektion på en måndag eller på en dag efter en röd dag måste avbokningen ske fredagen innan, före kl 13:00 eller dagen innan den röda dagen före kl 13:00.

Vid sjukdom eller vård av barn måste ett läkarintyg lämnas för att vi  ska inte debitera dig för lektionen, oavsett sjukdom.

Har du bokad körlektion på en Lördag eller Söndag då går det ej att avboka på mindre än 3 arbetsdagar.

Har du bokat en kurs ( Riskutbildning del 1, Riskutbildning del 2 eller handledarkurs ) och inte kommer på angiven tid debiteras eleven fullt pris annars gäller avbokningsregler även för handledarkursen och Riskutbildning del 1. För Riskutbildning del 2 måste avbokningen ske 2 vardagar innan bokad tid.

Vid köp av paket måste hela paketet utnyttjas inom ett år från faktura/Swish datum.

Vid retur (på elevens begäran) av betalda lektioner som avbokats tillkommer en administrationsavgift på 10% av köpbeloppet. Administrationsavgiften för avbokning gäller även vid obetalda men utskickade fakturor. Gäller även introduktionsutbildning och riskutbildningar.

Vid köp av paket och returer av återstående körlektioner räknas körlektionspriset efter prisnivån med lägre rabatt. Ett köp av exempelvis 20-paket där kunden har utnyttjat 16 st. lektioner och vill avboka 4 st. Då räknas priset som 10-paket samt ett 6-paket och resterande pengar skickas tillbaka minus  administrationsavgiften. Detta är för att förhindra missbruk av våra erbjudanden.

Har eleven köpt ett paket som innehåller körlektioner samt (datatesten, bokpaket, Riskutbildning del 1&2) dessa inom parentes Returneras ej.

Dock bara för de outnyttjade körlektioner efter omräkningen.

Vi debiterar 100 kronor för inskrivning om eleven ändrar sig efter att vi har skrivit in eleven i systemet (gäller inte för introduktionsutbildning inte heller för riskutbildning 1 ).